Tel Aviv   New York   Budapest   Moszkva       Kijev

HÍREK
Belföld
Külföld
Sport
Autó-Motor
Életmód-Egészség
Bulvár
Gazdaság
Öko
Mozaik



Elkészült az első Lada Largus
Vlagyimir Putyin orosz miniszterelnök, megválasztott államfő kézjegyével látta el az első sorozatgyártású Lada Largust az AvtoVaz Togliatti gyárában. A Largus öt- és hétüléses változatot is kínálnak majd, de az igazi különbség a többi Ladához képest a felszereltségben jelentkezik.


2012: a Panda éve
Rossz nyelvek szerint a Fiat Nápoly melletti, pomogliánói gyárának - amely néhány hete már sorozatban gyártja az új Pandákat - megújulása nem a cég pénzén, hanem száz százalékban az olasz adófizetők befizetéseiből történt.


Hétfőtől gyártják az új Pandát
Hétfő reggel hatkor hazatér a Panda: a dél-olaszországi Fabbrica Italia Pomiglianóban legördül a futószalagról a harmadik generáció első példánya. Mint ismeretes, a jelenleg futó második sorozat Lengyelországban készül, így nyilván az olasz nemzeti büszkeség erősítésének fontos pillanata az új olasz gyárból kigördülő új olasz autó.


Rómának bejött a C Zero
A Vespa, az Ape, a Panda és a Smart után, úgy tűnik, a Citroen C Zero is meghódítja Rómát. Az örök városban egyébként hosszú évtizedek óta mindig pontosan kitapinthatók az éppen aktuális - és néha az európai trendektől eltérő, vagy akár azzal szembemenő - különc motorozációs divatok.


Ford 1.0 Ecoboost
A Ford európai szentélyében, a kölni gyárban, a patináns márka megmentőjének és újbóli felvirágoztatójának, Alan Mulally elnök-vezérigazgató jelenlétében megkezdődött a márka új, ezres benzines ökomotorjának a gyártása.


Citroen: A kicsi Kacsa újra támad
Igéretes és hitelesnek tűnő pletykák terjednek a Citroen C Cactusról. Az évekkel ezelőtt bemutatott tanulmányautóról sokáig nem sok hír érkezett, most viszont, úgy tűnik, eldöntötték a franciák: feltámasztják vele eddigi legismertebb és legbájosabb legendájukat, a 2CV-t, vagyis a Kacsát.


A Panda éve
Ahhoz képest, hogy nemrégiben lett vége a válságnak - és állítólag mindjárt kezdődik a következő -, fantasztikus mezőny áll csatasorba az idei Év autója díjért. Arról persze hosszú évek óta erősen megoszlanak a vélemények, hogy mennyire tekinthető komoly szakmai elismerésnek az elsőség, magyarán: korruptak-e a díjat odaítélő újságírók vagy sem. Érdekes, mert ha visszatekintünk a korábbi győztesekre, született már ugyanúgy papírforma, mint meghökkentő döntés, választottak sikeres és bukásra ítélt autót is az Év legjobbjának.


C Zero Van exkluzív, csak nálunk
Magyarországon - tudtommal - még soha nem látott képeket publikálunk most. Így néz ki oldalról és hátulról a Citroen C-Zero Van, vagyis a franciák tisztán elektromos hajtású kisautójának áruszállító változata. Ráadásul nemcsak a kép maga exkluzív, de maga az információ - hogy a C-Zerónak lesz Van változata - is hírértékű.


Fiat 500 - Kadhafi is ezt szereti
Az új Fiat 500 meghódította a világot! Ezt ma már nyugodtan kijelenthetjük, hiszen ez a zseniális elődjének szellemében még zseniálisabban újjáélesztett trendi és bájos kisautó szinte mindent és mindenkit megihletett néhány éves pályafutása során.


Ésszerű luxus mindennapokra
Decens, mértéktartó nőies elegancia. Talán így jellemezhető legtalálóbban a Mercedes C Coupe, amelynek C180 BlueEfficiency Coupé változata még károsanyag-kibocsátásban és árban is éppen a felső, polgári tűréshatár alatt van.


1 2 3 4 5 6 7



Adatvédelem      Jogi nyilatkozat

Copyright © 2010. D.Design Studio - Minden jog fenntartva!