Tel Aviv   New York   Budapest   Moszkva       Kijev

HÍREK
Belföld
Külföld
Sport
Autó-Motor
Életmód-Egészség
Bulvár
Gazdaság
Öko
Mozaik



Renault Twingo: Merj bájos lenni!
Annak idején, az új Twingo tervezésekor állítólag a Renault szigorú főnöke, Carlos Ghosn visszadobott a tervezőknek minden egyedieskedő, különcködő dizájntervet és megparancsolta, hogy a bájos és rendkívül sikeres kisautó utódja egy feltűnésmentes, praktikus, jól használható, mindenki számára elfogadható, minden ízlést kiszolgáló városi jármű legyen.


Népautó Afrikából, Afrikának
A Mobius, Kenya első autója Afrikának készül. Olcsó, praktikus és strapabíró akar lenni, olyan, amit szükség esetén más, öreg autók alkatrészeivel is ki lehet javítani. A szélvédő polikarbonát, az oldalfal ponyva. Óriási a csomagtér és futóműve bírja a rossz utakat.


A legkisebb BMW - hátsókerékhajtással
Sokan háborognak amiatt, hogy a jövőben a kisebb, nőiesebb BMW-k már csak elsőkerékhajtással készülnek majd, mondván, mindez a nemes bajor hagyományok nyílt meggyalázása. Szerencsére azért ez nem lesz teljesen így.


Az autóipar legaranyosabb állatkái
Van az autóiparnak három kifejezetten kedves és bájos kis állatkája. Ráadásul mindhárom most újul meg, születik újjá vagy vedlik át. Most röviden mindhármat a kedves olvasók figyelmébe - és bizalmába - ajánlom.


Divatba hozza a Ford az elektromos autót
A megsárgult fekete-fehér fotó két év híján száz éve készült: a legendás amerikai autógyáros, Henry Ford egyik barátja, a feltaláló Fred Allison üli meg büszkén a kísérleti elektromos kocsit. Arról, hogy az ezt követő egy évszázadban miért tűntek el szinte nyomtalanul - nem csak a Fordnál, de a világ össze autógyártójnál szinte egyszerre - a villanyautók, nos, arra mindenkinek van egy saját (összeesküvés)elmélete - és valószínűleg ezek mindegyikében nagyon sok az igazság.


Újjászülethet a legendás "bakancs" az R4-et!
Sikeresen újjászületett a Mini, a Fiat 500, a Volkswagen Bogár, de még a Dacia is; egyszerűen érthetetlen, hogy a Renault mire vár az idén éppen ötven éve született R4 reinkarnációjával.


A Smart belép a kétkerekűpiacra?
Sikernek - különösen üzleti sikernek - semmiképpen sem lehet nevezni a Smartot, de az elvitathatatlan tőle, hogy a zöld autózás egyik ikonja, trendi divattárgy és több európai nagyvárosban (Párizs, Róma stb) komoly szimpátiára és népszerűségre tett szert. Nemrégiben elkészült, kisszériás elektromos változata pedig eddig elég jól helytállt az éppen csak kialakuló villanyautózás vegyes mezőnyében.


Házi teherautó jön ősszel a Fiattól
Sármos, bájos, valamint ár-értékben is arányos személy- és kishaszonjárművekben történelme során sokszor alkotott nagyot a Fiat. A Magyarországon ősztől kapható Fiat Doblo Work-Up épp az utóbbi területen készül nagy durranásra.


Behajózott Európába a Honda EV-neo
Nem a legelső, nem a legerősebb, egyvalamiben viszont várhatóan verhetetlen lesz. Az EV-neo a Honda első villanyhajtású cargo robogója: A legjobb áron kínálja egy prémium világmárka magas és megbízható műszaki színvonalát, tartósságát, megbízhatóságát, kiterjedt szervizhálózatát.


Egy dízel adja fel a leckét a hibrideknek?
Papíron megérkezett, valójában - egyelőre - csak bemutatkozott az éppen nemrégiben debütált Ford Focus Econetic változata. Még ha leszámítjuk a gyárak szokásos marketingfüllentéseit - nevezzük most diszkréten így a fogyasztók autóiparban teljesen megszokott átverését - akkor is imponáló értékek jellemzik az új világautót.


1 2 3 4 5 6 7



Adatvédelem      Jogi nyilatkozat

Copyright © 2010. D.Design Studio - Minden jog fenntartva!