Tel Aviv   New York   Budapest   Moszkva       Kijev

HÍREK
Belföld
Külföld
Sport
Autó-Motor
Életmód-Egészség
Bulvár
Gazdaság
Öko
Mozaik
eszközök:

Ha jó lesz az ára, népszerű lehet az új Lada
Ősztől újra beindítaná a Lada autók európai, és azon belül magyarországi forgalmazását az orosz AvtoVaz autógyár. A portfolio elemzője azt mondta: egyelőre kevés az információ, így nem tudni, hogy lesz-e külön forgalmazói hálózata a Ladának, ahogy azt sem, hogy milyen áron adnák ezeket a járműveket - írja az inforadio.hu

Az oroszországi Lada autógyár újjászületésének vagyunk tanúi. Amióta a Renault-Nissan Alliance tulajdonába került a Lada részvények nagy része, jelentős fejlődésen ment keresztül a gyár. Kifejlesztésre került egy új modell, a Vesta, ennek a forgalmazásáról jelent meg ez a hír is.

Ősszel kerül a márkakereskedésekbe Oroszországban is, illetve azokon az exportpiacokon, ahol először jelenik meg a modell. Ez a két ország Csehország és Magyarország a gyár hírei szerint - ismertette a portfolio elemzője.

Hozzátette: a Vesta modell ismerős lehet az autósport rajongói számára, ugyanis a túraautó-világbajnokság futamain idén már ezzel a modellel áll rajthoz az orosz márka. A múlt heti moszkvai futamon nagyon szép eredményeket értek el velük.

Arról, hogy a Renault-kereskedésekbe kerülnének be az új Ladák, egyelőre még semmi biztosat nem lehet tudni. A Renault hazai forgalmazójánál sem tudtak bővebb információval szolgálni. Az, hogy a Renault tulajdonában van az oroszországi gyár, még önmagában nem jelent semmit - véli a szakember.

Hámor Iván kiemelte: a Renault és a Nissan nagyon szorosan együttműködik, saját magukat házastársnak tekintik. Mégis a két márkának a disztribúciós hálózata, sőt, az importőri feladatokat ellátó szervei is teljesen elkülönültek. A regionális központja az egyiknek Budapesten, a másiknak pedig Varsóban van. Ebbe a logikába beleillik az, hogy a Ladára egy teljesen külön hálózatot hoznak létre.

A Lada márkanév Magyarországon még mindig nagyon jól cseng, nagyon nagy hagyományokkal rendelkezik. A statisztikák alapján még mindig sok Lada fut az utakon, még ha ezekkel túl sok kilométert nem is tesznek meg.

Hangsúlyozta: a fő kérdés az lesz, hogy a Vestáért mennyit kell majd fizetni. Ha megfizethető lesz az ára, akkor úgy gondolom, hogy jelentős kereslet mutatkozhat iránta. Ugyanis a jelenlegi autópiac közel 80 százalékát a céges vásárlások teszik ki, míg az olyan márkák esetében, mint például a Dacia - ami szintén a Renault égisze alá tartozik - a kedvező árával és jó modellstruktúrájával 50 százalékos privát részaránnyal rendelkezik. Ez alapján, ha megfizethető árú lesz a Vesta, akkor úgy gondolom, hogy a magánvásárlók érdeklődésére is számot tarthat.
Hanganyag: Panulin Ildikó

www.inforadio.hu


Fotót készítette: online
Nyomtatható változat

Ajánlja a cikket
--- visszalépés ---
forrás: ahirlap.hu



Adatvédelem      Jogi nyilatkozat

Copyright © 2010. D.Design Studio - Minden jog fenntartva!