HÍREK
Belföld
Külföld
Sport
Autó-Motor
Életmód-Egészség
Bulvár
Gazdaság
Öko
Mozaik
eszközök:

Fiat 500C - Dolce vita
A Fiat zseniális módon lovagolta meg a retro hullámot. Az újratervezett 500-as megfizethető árával pillanatok alatt vásárlók tízezreit hódította meg, és nem véletlenül. Városi használatra a mérete miatt is tökéletes, de az érzés, amit a használójában kelt, mindennél többet ér.

2007. július 4-én, pontosan 50 év elteltével mutatkozott be Torinóban az új Fiat 500-as, mely egyből vásárlók ezreit, vagy inkább tízezreit hódította meg. A 2004-es Genfi Autószalonon nagy lelkesedéssel fogadott „trepiuno” tanulmányautón alapuló Fiat 500 a létező legmodernebb megoldást kínálja mindazon autósok számára, akik a hétköznapi felhasználás során megkötések nélkül kívánják „élvezni” járművüket, nagyra értékelik annak mindennapi praktikumát, ugyanakkor olyan autóra vágynak, amely szórakoztató és praktikus, környezetbarát, mégis megfizethető, vonzó és vidám. Ahogy a múlt század közepén, úgy a XXI. században is sokakat csábít a tető nélküli autózás, a mi a szabadság még magasabb fokát testesíti meg. Számukra, no és a hagyomány folytatása miatt is elkészítette a Fiat az 500-as nyitható tetejű változatát, az 500C-t.

A télen-nyáron egyaránt bátran használható kisautó műszaki vagy technológiai szempontból szinte semmiben nem különbözik zárt társaitól, egyedül az élmény más, amit kínál. A Fiat a rendelkezésére álló alkatrészeivel készített egy rendkívül ízléses, a mai kor elvárásainak megfelelő autót, amit a lehető legbiztonságosabbra alakított. A rendelhető térdlégzsák még a nagyobb kategóriákban sem számít általánosnak, nemhogy a kicsik között. Az autó formája és biztonságos mivolta önmagában garancia volt a sikerre. A vásárlók valóban értékelték is mindezeket, egymás kezébe adják jelenleg is a márkakereskedések kilincsét.

A Fiat 500C ugyanazzal a motorválasztékkal érhető el, mint a zárt változat. A benzinesek közül az 1,2 literes inkább a városi, és azon belül is a nyugodt autózás híveinek készül, míg az 1,4-es már országúton, az előzések során is kellemes partner. Aki nem csak a szomszédos üzletig, munkahelyig, vagy vízpartig használja az 500C-jét, annak a dízelmotor jelentheti a gazdaságos alternatívát. Hosszú távon, kilométerek tízezreinek megtételét követően egyértelmű a gazdasági előnye. A már sok helyen bizonyított 1,3 literes erőforrás az 500C-ben is étvágytalan volt, városon belül alig égetett el 5 liternél több gázolajat.

www.fiat.hu


Fotót készítette: 
Nyomtatható változat

Ajánlja a cikket
--- visszalépés ---
forrás: ahirlap.hu


Adatvédelem      Jogi nyilatkozat

Copyright © 2010. D.Design Studio - Minden jog fenntartva!